* اگر کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی(موتورساعت) داشته باشد.
– اشکال و یا ایراد فنی باید حداکثر تا 7روز کاری پس از دریافت کالا، به نوبل واچ اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات تا پایان 7روز مهلت استفاده، نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
– استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به نوبل واچ آ بازگردانده شود.
– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– این سرویس اشکالهای فنی و ظاهری (شکستگی، خط و خش و مانند آن روی بدنه کالا و قطعات تزئینی) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمیشود.
– وجود مغایرت، باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات پس از فروش واچ آنلاین از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
– اگر مغایرت، بدون استفاده از کالا قابل مشاهده است، مثل رنگ یا مشخصات درج شده روی بدنه، باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت بدون باز کردن بسته بندی وجود دارد، امکان رسیدگی به درخواست مشتری در صورتی ممکن است که کالا از حالت اورجینال یا بستهبندی اصلی و اولیه خود خارج نشده باشد.
– در صورتی که امکان تشخیص مغایرت تنها با باز کردن بسته بندی ممکن باشد، لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود.
استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به نوبل واچ بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– آسیب یا ایراد فیزیکی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش نوبل واچ از طریق تلفن، ایمیل یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به نوبل واچ بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– اگر هنوز سفارش ارسال نشده باشد، باید هر چه سریعتر به واحد پیگیری سفارشات نوبل واچ اطلاع داده شود.
– اگر پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، به دلیل رعایت حقوق کلیه مصرف کنندگان عزیز و قوانین و مقررات صنفی، امکان مرجوع کالا به هیچ وجه وجود ندارد.
– آسیب دیدگی باید حداکثر طی 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا، به خدمات پس از فروش نوبل واچ اطلاع داده شود.
– با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حمل و نقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله به این معنی است که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و نوبل واچ تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
– لازم است کارتن و جعبه اصلی محصولات نگهداری شود و از دور ریختن آن جداً خودداری شود. استفاده از این سرویس تنها در صورتی امکانپذیر است که کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به نوبل واچ بازگردانده شود. برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد.
– کالای آسیب دیده و همه لوازم جانبی و متعلقات آن، باید به همان شکلی که مشتری تحویل گرفته است به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش نوبل واچ ارسال شود.
– در صورتی که آسیب، در لحظه قابل مشاهده باشد، مشتری میتواند از تحویل گرفتن مرسوله خودداری کند تا جهت بررسی و ارسال مجدد به نوبل واچ بازگردانده شود.
– لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی خدمات پس از فروش تماس بگیرید.
– از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش نوبل واچ جداً، خودداری کنید.
– برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به خوبی بستهبندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند جعبه، ساک دستی، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، بند و قطعات بسته بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
– برچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانهای بنویسید.)
– اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانهای بنویسید.
– اگر ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با نوبل واچ تماس بگیرید.
– در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید.
لازم به ذکر است که هزینههای بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینهها ندارد. ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفههای شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعملهای شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز میشود.
– از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید.
– اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش واچ آنلاین برسد، هزینههای ارسال به عهده نوبل واچ است.
– برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به شرکت نوبل واچ ارسال شود.
– کارشناسان خدمات پس از فروش واچ آنلاین ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل میکنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیبدیدگی توسط کارشناسان نوبل واچ تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری میتواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند.
لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ واچ آنلاین بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال میکند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز میکند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه میشود. برای کالای گرانتر، مشتری تفاوت را پرداخت میکند و برای کالای ارزانتر، نوبل واچ تفاوت را به حساب مشتری واریز میکند.
– اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمیکند و نوبل واچ در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچگونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا درج شده در فاکتور به مشتری را میپذیرد.
– پس از دریافت و پذیرش کالا توسط نوبل واچ، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر کارشناسان خدمات پس از فروش، بین 24 تا 48 ساعت کاری زمان خواهد برد. ولی خدمات پس از فروش تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا سرعت تست و کارشناسی را افزایش داده، در کوتاهترین زمان ممکن به نیاز مشتریان محترم پاسخ دهد.
ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش نوبل واچ است.
66711423 – (021) واحد خدمات پس از فروش
یا
66713530 – (021) دفتر مرکزی
تماس بگیرید و یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” برای خدمات پس از فروش ارسال کنید.
خبرنامه اولین نفری باشید که مطلع می شوید
نوبل واچ تنها یک اسم نیست، یک برند نیست ، نوبل واچ در واقع یک عمر حضور در کنار تپش های قلب ساعت است. نوبل واچ همانند موفقترین کسب و کارهای دنیا از لابه لای چرخ دنده و تیک و تاک های ساعت به مرحله حضور در فضای اینترنتی پا نهاد. نوبل واچ با پشتوانه یک عمر تجربه در ساعت سازی و فروش در دنیای ساعت مالک سایت "جناب آقای سید حسین حسینی "قدم به عرصه ارائه خدمات در فضای اینترنت نهاد.
"جناب آقای سید حسین حسینی" از سال 1360 در حوضه ساعت سازی و فروش ساعت شروع به فعالیت نمودند. ایشان با سابقه درخشان و نام معتبر که در بازار ساعت ایران در امر فروش و خدمات پس از فروش برندهای معتبر و متفاوت ساعت در ایران از خود بجا گذاشتند با واقف بودن به این موضوع که دنیای تجارت الکترونیکی در دنیا و ایران با سرعت باورنکردنی رو به پیشرفت است و با توجه به این نیاز جامعه، تصمیم به راه اندازی یک وب سایت معتبر جهت خرید معتبرترین برندهای سوییسی مانند ساعت سوییسی " نوبل " ، " برنو زونله " در ایران کردند . ایده وب سایت نوبل واتچ را درسال 93 ارئه دادند تا از این طریق هر خریداری با راحترین حالت ممکن بتواند به یک خرید مطمئن، یک ساعت برند ارجینال، یک خدمات پس از فروش معبر ، یک تعهد شیرین و یک رضایت قلبی در کنار هم دست بیابد. مجموعه نوبل واچ با یک تیم متعهد و متخصص در کنار نمایندگی های متعدد برای ارائه خدمات حضوری ، یک تیم متخصص دیگر برای ارائه خدمات فروش اینترنتی و خدمات آنلاین را داراست. نوبل واچ با دارا بودن نمایندگی رسمی ساعت های " نوبل سویس" ، " اونتوس ژاپن" و " برونو زونله آلمانی" در سطح ایران، با افتخار و تعهد اصالت و تضمین کیفیت، محصولات خود تقدیم حضور عزیزان می نماید.
مالکیت این سایت جناب آقای سید حسین حسینی می باشند و با یک تیم مسول و متعهد مدیریت، پاسخگویی و پشتیبانی می شود. تلاش تیم مدیریت در جهت رضایتبخشی تمامی فعالیت مجموعه برای مشریان عزیز می باشد .
دفتر مرکزی : خیابان جمهوری - جنب ساختمان آلومینیوم - پلاک 804، Swiss Gallery - کد پستی 1139735537
تلفن ثابت :
66711423 – (021) واحد خدمات پس از فروش
66713530 – (021) دفتر مرکزی